Möt Hattarna och Spelledarna

Här ställer ni frågor om rollspelet och allt annat ni vill ha svar på, oavsett vad saken gäller. Allt ifrån hjälp med skolarbeten till datorsupportfrågor och filosofiska spörsmål. :)
Forum rules
TÄNK PÅ att döpa din tråd så informativt du kan efter vad du ställer för frågor. Ska du ställa frågor om vem som är elevhemsföreståndare så döp tråden exempelvis till "Vem är Elevhemsföreståndare?"
På det sättet är det enklare för andra att hitta om deras fråga redan ställts och besvarats istället för att starta en helt ny tråd. ADMIN har rätt att ändra topic i trådarna så de bättre passar frågorna i själva tråden.

Se om en liknande fråga den du vill ställa finns här, innan du ställer en fråga om rollspelet! Läs också FAQ, Regler samt Internetrollspelande för Newbies innan du ställer en fråga om något som rör SH. Det mesta finns nämligen besvarat där. Frågor om hemsidan/forumet/IRC ställs i Reparo! Frågor om Magivärlden och Utländska skolor ställs i det andra forumet.
EbbizBebbizz
Mugglare
Mugglare

Re: Möt Hattarna och Spelledarna

Post by EbbizBebbizz »

Tack för att du svarade!!

Denfantastiskafisken
Husalf
Husalf

Post by Denfantastiskafisken »

Fem frågor!^^
1.Team jacob, team edward eller Förvisa dem båda från jordens yta! ?
2. choklad eller vaniljglass?
3. är monty python awesome?
4. chips eller popcorn?
5. vilken färg har dina strumpor?

och "utslagsfrågan" (inte för att det på något vis är en tävling... :look ) Vilken är din skostorlek?
Last edited by Denfantastiskafisken on 14 Dec 2011, 18:03, edited 1 time in total.

Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin

Post by Traxy »

1. Team Edward ROCHESTER. I övrigt, förvisa både Furball och Sparkles från jordens yta, även om jag har något mer överseende med Furball.

2. Vanilj är mer användbart, då det kan användas till fler olika saker och ha fler tillbehör utan att det blir konstigt.

3. Det beror väldigt myket på. En del saker är helt fantastiska, men mycket annat är bara knepigt och inte särskilt kul alls.

4. Chips är egentligen godare men popcorn luktar film!

5. Just nu? Typ ljusbeige eller khaki och luddiga med antihalk-grejer under. Köpte på Lidl för ett tag sedan och håller fötterna varma utan att man halkar. :)

Kyashi
Husalf
Husalf

Post by Kyashi »

1. Den frågan är svår... Men, eh, jag står på bådas sida. Jag tycker om twilightböckerna även om vissa delar har ett stort whuuut?? över sig. *nicka*

2. Vanilj, helt klart.

3. Jag har bara sett en film, heliga graalen, och den var väl okej. Mest bara konstig, men ja, rolig är den väl iaf. :P

4. Popcorn! <3

5. Jag har faktiskt svarta strumpbyxor på mig, konstigt nog. Jag brukar aldrig ha strumpbyxor, men är det juldagen så är det.

Utslagsfrågan: Jag har ingen aning. Växlar väldigt mycket mellan 37, 38 och 39.

Lollan
Spöke
Spöke

Post by Lollan »

hihi. vill också svara.

1. TEAM JACOB. No doubt. Även om jag inte är ett megafan av twilight. Men jacob är fortfarande pretty awesome!

2. Choklad utan tvekan!!!

3. Vet inte. Har inte sett filmerna(?)!

4. Popcorn. Men chips är också supergott.

5. Jag har inga strumpor på mig. Däremot har jag gått runt i mina får-tofflor hela dagen. :) (ursöta, vita fluffiga saker med ett gulligt fårhuvud på var toffel)

Skostorlek är 39

Angfiel
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin

Post by Angfiel »

1. BORT! Away! Be GONE! (svar nog? :look)

2. Choklad <3

3. Är gräs grönt? Är mördarkaniner farliga? Har riddarna som säger "NIH" en pil i benet? Svaret säger sig själv lite.

4. Äter chips oftare så får ta det men popcorn är ett måste är man är på bio

5. Just nu? Har inga på mig. De jag hade tidigare idag var luddiga, mörkrosa och hade vita stora prickar på.

Skostorlek 39

Deluminatorn
Mugglare
Mugglare

Post by Deluminatorn »

Jag fattar inte vad man ska göra här kan någon hjälpa mig.
Var kan man gå till sorteringshatten?
var ska man skriva sin sån sak om sin karaktär?
ska man välja vilket elevhem man ska vara i?
vad ska man göra här förutom att skriva?
hur blir man andraårs elev?

Post Reply