Jag fattar ingenting

Här ställer ni frågor om rollspelet och allt annat ni vill ha svar på, oavsett vad saken gäller. Allt ifrån hjälp med skolarbeten till datorsupportfrågor och filosofiska spörsmål. :)
Forum rules
TÄNK PÅ att döpa din tråd så informativt du kan efter vad du ställer för frågor. Ska du ställa frågor om vem som är elevhemsföreståndare så döp tråden exempelvis till "Vem är Elevhemsföreståndare?"
På det sättet är det enklare för andra att hitta om deras fråga redan ställts och besvarats istället för att starta en helt ny tråd. ADMIN har rätt att ändra topic i trådarna så de bättre passar frågorna i själva tråden.

Se om en liknande fråga den du vill ställa finns här, innan du ställer en fråga om rollspelet! Läs också FAQ, Regler samt Internetrollspelande för Newbies innan du ställer en fråga om något som rör SH. Det mesta finns nämligen besvarat där. Frågor om hemsidan/forumet/IRC ställs i Reparo! Frågor om Magivärlden och Utländska skolor ställs i det andra forumet.
Post Reply
Flamman
Spöke
Spöke

Jag fattar ingenting

Post by Flamman »

Hej alla! jag är i världelns konstigaste sitaution och behöver verkligen hjälp!

Såhär är det jag skapade ett konto här för jätte länge sedan och gjorde en karaktär och allt sånt men när jag hade gjort det så fattade jag aldrig vad man skulle göra sen så det hände aldrig något med den! Nu har jag försökt radera detta kontot så jag kan göra ett nytt o liksom börja om men de går typ inte för jag kan inte skriva i alla trådar o allt är bara helt kaosigt! Så nu har jag börjat på en ny karaktär men den kommer ju inte bli godkänd efterom jag aldrig spelade klart min första men samtidigt så kan jag inte skriva klart om min första karaktär för jag har inte tillåtelse att skriva i dom trådarna! Som ni nog märker är allt ganska krånglit och det ända jag vill är min gamla karaktär (Elina Kate Lynx från Belfast irland i Ravenclaw) ska raderas så jag kan satsa på min nya!

Kan snälla nån hjälpa mig att kontakta en admin eller nåt för jag fattar verkligen INGENTING!!??

Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin

Re: Jag fattar ingenting

Post by Traxy »

Först och främst: ta det lugnt. Andas. ;)

Eftersom vi rensar ut karaktärer som inte används så betyder det att du inte längre har en karaktär i spelet. Elina Lynx rensades ut 2012-08-13. Det är därför du inte kan posta i några utav rollspelsforumen. Att du har fått en karaktär utrensad påverkar inte din förmåga att få en ny karaktär godkänd.

Det du kan göra är att antingen be om att få tillbaka Elina och fortsätta spela med henne, eller så anmäler du en helt ny karaktär och spelar med den istället när hen godkänns. Det är vilket som och helt upp till dig hur du vill göra, och vi lägger oss inte i vilket. Du behöver bara säga till mig om du vill ha tillbaka Elina, eftersom det är jag som måste lägga tillbaka henne, men vill du inte ha något mer med henne att göra så struntar du bara i henne och låtsas som att hon inte funnits, eller något. :) Hon kommer med andra ord inte att återställas automatiskt, utan du måste säga till OM du vill ha tillbaka henne.

Du kan ha flera karaktärer på ett och samma konto, så fortsätt använda Flamman-kontot, eftersom det är enklast så för alla. Om du vill ta bort kontot för att du tröttnat på namnet "Flamman" så tar vi inte bort konton av den anledningen, eftersom vi kan byta ut ditt användarnamn istället. Om du vill byta användarnamn, säg i så fall till vad du vill heta istället i den här tråden: viewtopic.php?f=79&t=397 så ändrar vi det vid tillfälle. Vill du behålla namnet "Flamman" så behöver du inte göra något alls.

Hoppas det blivit lite tydligare. :)

Post Reply