JAG VILL HA ETT HOGGYPEDIA-KONTO!

Har Dobby varit framme och "hjälpt till" på hemsidan eller i forumet eller på IRC? Rapportera fel här, eller ge förslag till förbättringar!
Kategoriregler
Kom ihåg att ge detaljer! "Det går inte att skicka in prov" ger oss liksom inte någon ledtråd till vad som är fel. Nämn vilken sida det gäller (t.ex. "Slutprovet i FMS-2"), vad du försöker göra när du får fel, och vad felet består av (ev. felmeddelanden som dyker upp). Det gör det mycket enklare för oss att hitta felet och så går det mycket snabbare att åtgärda! Kika i andra forumet för att se att inte samma fråga redan ställts där.
blue14
Spöke
Spöke

Re: JAG VILL HA ETT HOGGYPEDIA-KONTO!

Inlägg av blue14 » 12 aug 2013, 19:03

Jag vill :D

Thalia
Spöke
Spöke

Inlägg av Thalia » 12 aug 2013, 21:37

Jag skulle också vilja ha ett :)

bullen289
Spöke
Spöke

Inlägg av bullen289 » 16 sep 2013, 19:03

Jag vill gärna ha ett :)

ADMIN
Tekniskt Ansvarig
Tekniskt Ansvarig

Inlägg av ADMIN » 03 dec 2013, 15:05

Eftersom Hoggypedia kommer att stängas ner någon gång under februari månad så kommer inga fler användarkonton att skapas. Sidan kommer att skrivskyddas (stängas för redigeringar och tillägg) 1 januari. Om du har saker du vill ha kvar, spara ner dem redan nu, annars kommer de att raderas!

OBS! Notera att eventuella formatteringar man gjort på sina karaktärs- och/eller butikssidor och liknande inte kommer att fungera på karaktärs- och butikssidornas profilsidor på nya hemsidan! Däremot kommer du att kunna lägga in mer där än vad du kan på nuvarande hemsida, vilket är ett av skälen till att stänga ner Hoggypedia. O0

Låst