JAG VILL BYTA FORUMNAMN!

Har Dobby varit framme och "hjälpt till" på hemsidan eller i forumet eller på IRC? Rapportera fel här, eller ge förslag till förbättringar!
Kategoriregler
Kom ihåg att ge detaljer! "Det går inte att skicka in prov" ger oss liksom inte någon ledtråd till vad som är fel. Nämn vilken sida det gäller (t.ex. "Slutprovet i FMS-2"), vad du försöker göra när du får fel, och vad felet består av (ev. felmeddelanden som dyker upp). Det gör det mycket enklare för oss att hitta felet och så går det mycket snabbare att åtgärda! Kika i andra forumet för att se att inte samma fråga redan ställts där.
Sköldis

Re: JAG VILL BYTA FORUMNAMN!

Inlägg av Sköldis » 16 mar 2012, 14:21

Hej jag fattade först inte namnen.men nu när jag gör det bättre vill jag byta hemsidenamnet och forumnamnet med varann.jag heter sköldis på hemsida och theodorah på forum.

Angfiel
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin

Inlägg av Angfiel » 19 mar 2012, 08:03

Du måste heta samma sak på både hemsidan och i båda forumen, så välj ett av namnen så kan vi ändra där det inte stämmer :)

Mymlan
Spöke
Spöke

Inlägg av Mymlan » 19 mar 2012, 20:17

Hej snälla forumadmin! Jag heter DramaQueen på båda forumen och på hemsidan, men skulle vilja ändra det till Catnip. Tack på förhand! :D
Senast redigerad av 2 Mymlan, redigerad totalt 29 gång.

Doctor Who
Magivärlden
Magivärlden

Inlägg av Doctor Who » 02 apr 2012, 23:50

Hej, snälla forumadmin. Jag heter HorseCool i forumet och på hemsidan, men jag skulle vilja ändra det till Doctor Who istället. Kan någon fixa det åt mig så snart ni har tid? Tack på förhand! :)
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 11 gånger.
Anledning: Varsågod! /Admin

Mymlan
Spöke
Spöke

Inlägg av Mymlan » 29 apr 2012, 10:27

DramaQueen skrev:Hej snälla forumadmin! Jag heter DramaQueen på båda forumen och på hemsidan, men skulle vilja ändra det till Catnip. Tack på förhand! :D
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 30 gånger.
Anledning: Sorry, såg inte att du ändrat. Fixat! /Admin

Yellow
Lärare
Lärare

Inlägg av Yellow » 09 jun 2012, 16:57

Hej, snälla forumadmin. Jag heter YellowCandyBar på båda forumen och på hemsidan, men jag skulle vilja ändra det till Yellow istället. Kan någon fixa det åt mig så snart ni har tid? Tack på förhand!
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 10 gånger.
Anledning: Japp, det går bra! /Admin

Sockerpuff
Spöke
Spöke

Inlägg av Sockerpuff » 28 jun 2012, 22:26

Hellu, heter ju som ni ser Sindy men vill gärna byta (I båda forumen + hemsidan) till Sockerpuff ;)
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 19 gånger.
Anledning: Lite sent, men nu är det fixat. /ADMIN

Lily
Lärare
Lärare

Inlägg av Lily » 15 jul 2012, 10:36

Hej, snälla forumadmin. Jag heter Huffa här i båda forumen och Lily på hemsidan , men jag skulle vilja ha kvar Lily. Kan någon fixa det åt mig så snart ni har tid? Tack på förhand!
Anledning: Varsågod. /ADMIN

felicialou2
Mugglare
Mugglare

Inlägg av felicialou2 » 30 jul 2012, 22:39

Hej! jag heter Rosie Smith på forum1 och på forum2 heter jag felicialou2. På mitt hemsidekonto heter jag felicialou2 så jag undrar om ni kan ändra Rosie Smith till felicialou2? Tack :)
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 2 gånger.
Anledning: Fixat! /Admin

Sarah Wings
Mugglare
Mugglare

Inlägg av Sarah Wings » 06 sep 2012, 15:10

Hej, snälla forumadmin. Jag heter Lily Lola i forumet, men jag skulle vilja ändra det till Sarah Wings istället. Kan någon fixa det åt mig så snart ni har tid? tack på förhand!

Sarah Wings
Mugglare
Mugglare

Inlägg av Sarah Wings » 06 sep 2012, 15:17

Hej snälla forumadmin. Jag heter Sarah Wings på hemsidan, Lily Lola på forumen. Jag skulle vilja ändra till Sarah Wings på båda forumen också. Kan någon fixa det så snart ni har tid. Tack på förhand! :(
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 7 gånger.

She-Who-Must-Not-Be-Named
Mugglare
Mugglare

Inlägg av She-Who-Must-Not-Be-Named » 06 okt 2012, 22:44

Hej, snälla forumadmin. Jag heter skriv She-Who-Must-Not-Be-Named här i forum 1 och på hemsidan, men jag skulle vilja ändra det till She-Who-Must-Not-Be-Named i forum 2 där jag heter SWMNBN. Kan någon fixa det åt mig så snart ni har tid? Tack på förhand!
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 15 gånger.

Thesongbird
Spöke
Spöke

Inlägg av Thesongbird » 23 nov 2012, 17:00

"Hej, snälla forumadmin. Jag heter Evis179 på båda forumen och på hemsidan, men jag skulle vilja ändra det till Thesongbird istället. Kan någon fixa det åt mig så snart ni har tid? Tack på förhand!"
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 24 gånger.

Thesongbird
Spöke
Spöke

Inlägg av Thesongbird » 24 nov 2012, 13:05

Thesongbird skrev:"Hej, snälla forumadmin. Jag heter Evis179 på båda forumen och på hemsidan, men jag skulle vilja ändra det till Thesongbird istället. Kan någon fixa det åt mig så snart ni har tid? Tack på förhand!"

:shock: Tack så mycket! Snabbt gjort^^ Var beredd på att vänta i några dagar på ändringen men ja, wow :lol:

Mymlan
Spöke
Spöke

Inlägg av Mymlan » 03 dec 2012, 07:54

Hej snälla forumadmin. Jag vet att jag är velig och så, med tanke på att jag redan bytt namn en gång i våras. Jag gör det inte för att vara besvärlig, utan därför att jag inte alls känner mig som någon Catnip. Det namnen känns helt enkelt inte rätt. Så om ni har tid skulle jag bli väldigt glad om mitt användarnamn kunde ändras till Mymlan (och det namnet kommer jag ha för alltid :look ). Tack i så fall! :) *gos*
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 3 gånger.

Trebent enhörning
Spöke
Spöke

Inlägg av Trebent enhörning » 07 dec 2012, 19:02

Hej, snälla forumadmin, jag heter trebent enhörning på båda forumen men det gick inte att heta det på hemsidan så heter unicorn där. Går det att ändra det till samma där? annars skulle jag gärna vilja få det ändrat till trebent_enhorning
Kan någon fixa det så snart ni har tid? Tack på förhand!
Anledning: Fixat innan detta meddelande. /Admin

Samhällsbarn
Spöke
Spöke

Inlägg av Samhällsbarn » 07 jan 2013, 16:48

Hej, snälla forumadmin. Jag heter Livo här i forumet och på hemsidan, men jag skulle vilja ändra det till Samhällsbarn istället. Kan någon fixa det åt mig så snart ni har tid? Tack på förhand!
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 12 gånger.
Anledning: Fixat! (Såg inte att du skrivit här men inte fått det fixat förrän jag såg Ellipticals meddelande. Förlåt att det tagit sådan tid!) /Admin

Elliptical
Spöke
Spöke

Inlägg av Elliptical » 09 feb 2013, 13:21

Hej, snälla forumadmin. Jag heter ellipticalmonster i forumet och på hemsidan, men jag skulle vilja ändra det till Elliptical istället. Kan någon fixa det åt mig så snart ni har tid? Tack på förhand!
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 12 gånger.

Silver
Spöke
Spöke

Inlägg av Silver » 19 mar 2013, 19:57

Hej, snälla forumadmin. Jag heter lundgattu i forumet och på hemsidan, men jag skulle vilja ändra det till Silver istället. Kan någon fixa det åt mig så snart ni har tid? Tack på förhand!
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 20 gånger.

Ljungeld
Spöke
Spöke

Inlägg av Ljungeld » 11 jun 2013, 15:53

Hej, snälla forumadmin. Jag heter klingklongchong på både hemsidan och forumet och vill ändra det till oz, tack på förhand!
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 14 gånger.

Ljungeld
Spöke
Spöke

Inlägg av Ljungeld » 27 jun 2013, 22:59

Hej snälla forumadmin, jag ber så mycket om ursäkt om jag ställer till med mycket besvär, men jag trivs inte alls med oz som namn. Jag skulle vara väldigt tacksam om du kunde vara så snäll att byta från oz till Ljungeld, på både hemsidan och forumen, tack så mycket på förhand :D
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 29 gånger.

Snömodd
Spöke
Spöke

Inlägg av Snömodd » 28 jun 2013, 01:04

Hej, snälla forumadmin. Jag heter Fenomenet i forumet och på hemsidan, men jag skulle vilja ändra det till Snömodd istället. Kan någon fixa det åt mig så snart ni har tid? Tack på förhand!
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 29 gånger.

M€OW
Mugglare
Mugglare

Inlägg av M€OW » 23 jul 2013, 11:44

"Hej, snälla forumadmin. Jag heter Ethel_Grey i forumet och på hemsidan, men jag skulle vilja ändra det till M€OW istället. Kan någon fixa det åt mig så snart ni har tid? Tack på förhand!"
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 26 gånger.

Denfantastiskafisken
Elev
Elev

Inlägg av Denfantastiskafisken » 26 jul 2013, 17:06

Hej snälla forumadmin. Jag heter Ireth i forumen och på hemsidan, men jag skulle vilja ändra det till Denfantastiskafisken istället. kan någon fixa det åt mig så snart ni har tid? Tack på förhand!
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 26 gånger.
Anledning: Fixat! /Admin (som tycker att det är fint att folk inser att Edgar Fisher är fantastisk. ;D)

andrej

Inlägg av andrej » 23 jan 2014, 19:12

hej jag vill byta ifrån androw till andrej
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 27 gånger.
Anledning: Det finns inget forumkonto med namnet "androw". /Admin

Skriv svar